søndag 12. mai 2013

Dag 6 på spray

Nå er jeg på dag 6 med synarela. Synarela er en nesespray som skal sette meg i kunstig overgangsalder, slik at legene kan ha full kontroll over syklusen min. Jeg er skikkelig forkjøla, så jeg er redd for at ikke all medisinen blir tatt opp siden jeg er så tett i nesa. Men det står i papirene fra Ullevål at det skal fungere like bra for det. Foreløpig har jeg ikke merket så mye bivirkninger. De første dagene ble jeg ganske kvalm etter å ha tatt sprayen, men det er jeg ikke plaget med lenger. Jeg venter på mensen, og har ti ganger mer pms enn vanlig (stakkars mannen), så det regner jeg med at har med sprayen å gjøre. Hetetoktene lar vente på seg, men jeg håper at de kommer snart så jeg vet at medisinene fungerer. 

Antall dager til kontroll: 16.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar