fredag 24. mai 2013

Løsning på nysingen

Tenkte jeg skulle dele et par tips jeg har fått for å ikke nyse etter sprayen.

1. Legg deg ned og kvel nysen.

Dette forsøkte jeg i dag tidlig rett etter at jeg hadde sprayet. Jeg la meg ned på soverommet der det var litt mørkt, lukket øynene og pustet rolig. Det kilte fortsatt litt i nesa, men ikke så ille at det kom en nys. Hurra!

2. Press tommelfingerneglen under lillefingerneglen.

Dette skal jeg prøve i kveld. Er jo ikke alltid man har mulighet til å legge seg ned, så jeg håper at dette fungerer på meg.

I dag har jeg fri og slapper av hjemme. Veldig deilig, men jeg tenker mye mer på forsøket når jeg har fri, enn når jeg er på jobb.

Jeg har så mye kortere lunte nå som jeg går på spray, enn det jeg har til vanlig. Jeg er egentlig veldig tålmodig, men det er jeg ikke nå! Spray + trassalder = ingen god kombinasjon. Men jeg prøver å bite det i meg, og telle til 10 noen ganger om dagen.

Denne prosessen minner meg på hvor stort mirakel jenta vår er, og hvor utrolig heldige vi er som har henne. Tenk at JEG er så heldig at jeg får høre disse ordene: "Jeg elsker deg, mamma".

Antall dager til kontroll: 4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar