onsdag 15. mai 2013

Dag 9 på spray

I dag er det 5 dager siden jeg skulle hatt mensen. Det begynner å stresse meg veldig at den ikke kommer. Jeg vet at jeg ikke er gravid, så det må være sprayen som klusser med syklusen. Men jeg er redd for at det vil bli noe kluss med forsøket hvis mensen ikke kommer snart.

Utover det går det overraskende bra på spray. Har hittil bare hatt én skikkelig hetetokt, men jeg føler meg varm og rød i ansiktet mesteparten av dagen. Jeg gruer meg nesten til å begynne med sprøyter, da nærmer alt seg veldig fort. Før jeg fikk jenta mi kunne ikke ting skje fort nok i denne prosessen, denne gangen er det motsatt. Jeg gruer meg til enda mer hormoner, jeg gruer meg til å stikke meg selv med sprøytene, og jeg gruer meg til all ventingen og spenningen i forhold til antall egg de får ut, antall befruktede, antall som overlever, antall på frys, og deretter den eviglange rugeperioden. Men det er så absolutt verdt det!

Antall dager til kontroll: 13

2 kommentarer:

  1. Lykke masse til. Det holder mote mitt oppe og høre at til slutt får man det til. :-) ventet på mitt andre innsettning av egg som har blitt frysi ned så blir spennans :-) krysser fingrene for deg :-) tips: hvis mensen har blitt utsatt eller klussete burde du vente til neste mens for mindre sjangse for at egge setter seg etter sprøytene. Det råde fikk jeg. :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Masse lykke til til deg og :-)
    Takk for godt råd. Mensen kom litt senere enn vanlig, men nå er jeg så godt i gang med medisiner at jeg får bare hoppe i det ;-)

    SvarSlett