lørdag 1. juni 2013

Bivirkninger

Sist gang mener jeg at symptomene bedret seg etter noen dager på sprøyter, denne gangen synes jeg de har blitt verre. Jeg har hetetokter hele tiden, og hodet verker fortsatt. Varmen gjør det sikkert ikke noe bedre. Jeg har ikke blitt helt vant til stikkingen enda heller. Jeg synes det er ekkelt og er redd for å gjøre noe feil. Jeg fant ut i går at jeg skulle gjøre som sist, og legge puregonpennen i romtemp. Men i dag har det jo vært utrolig varmt, så jeg bekymrer meg for at puregonen har tatt skade av det. Heldigvis bare en dag igjen på den ampullen, så begynner jeg på en ny.

Frem til nå har jeg tenkt lite på forsøket, men nå blir det vanskeligere og vanskeligere å glemme det bort. Jeg kjenner veldig godt på kroppen at jeg går på hormoner, og jeg håper så inderlig at vi vil lykkes! Hver morgen våkner jeg med sommerfugler i magen. Jeg er spent på hvordan det vil bli når jeg faktisk ruger.

Antall dager til kontroll: 2


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar