torsdag 6. juni 2013

UL igjen

I dag var det endelig tid for UL igjen! Dagene siden sist UL har gått så uendelig sakte. Damen som tok UL i dag er veldig hyggelig. Jeg sa at jeg hadde vært skuffet siden forrige UL, og da sa hun at det måtte jeg IKKE være. Jeg skal aldri gå deppa ut fra det rommet sa hun <3 Så var det klart for UL og på høyre eggstokk dukket det opp 7 (!!!) follikler! Og på den venstre var det 2 som sist. Så nå er det nesten dobbelt så mange follikler som forrige gang, og jeg gikk ut av rommet strålende fornøyd!

Planen fremover er at jeg tar 125ie puregon i dag, på fredag, og på lørdag. Og på søndag settes eggløsningssprøyta (ovitrelle). På tirsdag blir det endelig uttak, hurra!

Jeg har ikke følt meg bra de siste dagene, og måtte dra hjem fra jobben i går. Svimmel, småkvalm og forferdelig trøtt. Heldigvis har jeg fri i morgen, så det er bare en dag igjen før jeg får sykemelding. Pga. arbeidssituasjon har jeg avtalt med legen at jeg skal sykemeldes hele rugeperioden. Dvs. at det bare er én arbeidsdag igjen, og så er det 2 måneder sommerferie!

Antall dager til uttak: 5


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar