tirsdag 18. juni 2013

Rugedag 6

Våknet i dag, og hadde nok en gang ikke kjent noe i livmoren i løpet av natten. Jeg får litt lyst til å bare gi opp, og innstille meg på at det ikke har gått denne gangen. Men jeg klarer det ikke. Under det første fryseforsøket følte jeg hele veien at det ikke hadde gått, men den følelsen har jeg ikke denne gangen. Men det kan jo være fordi jeg var litt skeptisk til fryseforsøk i utgangspunktet.

Jeg kjenner ihvertfall etter symptomer hele tiden, og jeg skulle ønske at jeg kjente masse. Det nærmeste jeg har kommet et symptom var stikking på venstre side nederst i magen, da jeg løftet datteren min i sta. Men så ble jeg redd for å ha ødelagt noe, for jeg prøver å unngå løfting. Hun veier ikke mer enn 11kg, så jeg håper at det har gått fint :-)

Antall dager til testdato: 10

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar