søndag 23. juni 2013

Rugedag 10

Nå skriver jeg for gårsdagen, så rugedag 11 kommer senere i dag.
I går var vi i bryllup, og derfor ble det ingen blogging. I går hadde jeg mye mensliknende smerter, og jeg gikk på do noen ganger for å sjekke om mensen hadde kommet. Men heldigvis hadde den ikke det! I går holdt jeg meg så klart unna alkohol, og de tingene gravide ikke bør spise. Men på slutten av kvelden ble jeg slått i magen av en som var full, og som skulle tulle litt. Kjempe"morsomt"! Det var til venstre, litt nedenfor navlehøyde. Det var ganske ubehagelig, men ikke så vondt at jeg mistet pusten. Jeg bekymrer meg selvsagt litt for dette, men håper at det går bra. Det var jo ovenfor livmoren, og hvis det er en spire der ligger den jo veldig godt beskyttet så tidlig.

Magefølelsen blir gradvis dårligere. Kanskje fordi jeg ikke kjenner så mange symptomer som jeg ønsker, eller kanskje fordi at testdatoen gradvis begynner å nærme seg. Jeg håper at magefølelsen er feil!

Antall dager til testdato: 6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar