onsdag 12. juni 2013

Resultat av egguthentingen

I går fikk jeg ut 10 egg, og jeg var strålende fornøyd! Jeg så for meg ett gullegg inn, og mange på frys. Men så kom telefonen i dag om at 8 var modne, og 3 var blitt befruktet. Det var ikke helt det jeg hadde forestilt meg, så jeg ble veldig skuffet! Sist gang ble jo 4 av 7 befruktet. Men nå som det har sunket inn er jeg greit fornøyd med resultatet. Det kunne jo vært enda færre! Det kunne til og med vært ingen som ble befruktet.

Etter det negative og det avbrutte fryseforsøket jeg har hatt, må jeg si at jeg ikke er så happy for fryseforsøk. Ihvertfall ikke med så få egg. Drømmen min er 2 egg inn, og evt. 1 på frys. Men sannsynligheten er liten for at de setter tilbake 2.

Så lenge det er ett egg i morgen av god kvalitet skal jeg være strålende fornøyd! Og jeg håper at jeg slipper å gå gjennom dette igjen, før vi evt. ønsker enda flere søsken.

Antall dager til innsett: 1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar