søndag 23. juni 2013

Rugedag 11

Troen på om forsøket har gått bra eller ikke, går så veldig opp og ned. Det kan endre seg fra et minutt til et annet. I dag har jeg hatt en del pms-symtomer, som irritasjon, menssmerter, og følelsen av at mensen kommer snart. Det fikk meg til å gi opp litt, så jeg har løftet litt mer på datteren min (og vogna hennes) enn jeg kanskje bør. Jeg angrer selvfølgelig nå, men noen ganger må man bare løfte. Etter å ha løftet vognen inn i bilen fikk jeg strekksmerter i eggstokkområdet. Da jeg nøys litt senere strakk det nederst i magen. Og i kveld har jeg hatt et område under navelen som strekker og gjør vondt. Og jeg er ekstremt oppblåst. Så det er både positive og negative tegn, og hva som skyldes lutinus og hva som skyldes en evt. graviditet er ikke lett å si.

Antall dager til testdato: 5

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar