mandag 24. juni 2013

Rugedag 12

Rugedag 12, og nå har jeg gått inn i den mest spennende uka der jeg enten får mensen eller positiv test. Med datteren min testet jeg positivt 14 dager etter uttak, noe som tilsvarer i morgen. Men jeg tør ikke teste enda. Jeg vil heller vente så nærme som mulig testdato, så jeg evt. slipper skuffelse med negativ test over flere dager. Når det nærmer seg testdato er det veldig skummelt. Symptomer på graviditet og pms-symptomer er veldig like, så det er ikke lett å forstå de signalene kroppen sender. Jeg har ganske mye ubehag nederst i magen, som om mensen er rett rundt hjørnet. I tillegg har jeg litt stikkinger. Magen er fortsatt veldig oppblåst, så det ser ut som jeg er 4 mnd på vei. Puppene er ømme, men det har de vært helt siden jeg begynte på lutinus.

Antall dager til testdato: 4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar